× سفرنامه و تصاویر تورهای بهار 93

سفرنامه تور گلگشت دنبلید تا میراش
مورخ جمعه 93/2/12
راهنمای تور: میثم کریمی نیا

در یک روز خوب بهاری با همسفرای دوست داشتنی البرزمن رهسپار منطقه طالقان با هدف بازدید از دریاچه میراش شدیم. پس از انجام معارفه و آشنایی بیشتر مسافرا با هم، با سرعت هرچه تمام تر برای صرف صبحانه عازم رستوران شدیم تا دوستان همسفرمون دلی از عزا در بیارن و بقیه سفر رو با انرژی بیشتری ادامه بدن. !40

در طول مسیر توضیحاتی در مورد طالقان، تاریخچه و شرایط اقلیمی و دیگر شاخصه های منطقه داده شد و تا به منطقه آغاز پیاده روی رسیدیم.

قرار بود ماشین پس از پیاده کردن ما به محل قرار دوم بره و اونجا منتظر ما بمونه تا ما پس از یک گلگشت سبک در طبیعت زیبای منطقه بهش ملحق بشیم.

بعد از حدود 40 دقیقه پیاده روی به دریاچه زیبای میراش رسیدیم و قرار شد دوستان برای یه استراحت و تجدید قوا و البته گرفتن عکس یادگاری نیم ساعتی اونجا استراحت بکنن.

سپس با یه پیاده روی 15 دقیقه ای به محل در نظر گرفته شده برای اتراق که در نزدیکی یک چشمه بود رسیدیم.

بعد از صرف ناهار دوستان به گشت و گذار در منطقه و همینطور چیدن سبزی های معطر پرداختن و منم با یه چای گیاهی معطر آتیشی ازشون پذیرایی کردم.

بعد از گرفتن عکسای یادگاری آروم آروم مسیر دره رو پیش گرفتیم تا به ماشین که تو روستای میراش منتظرمون بود برسیم.

پس از یه پیاده روی حدودا نیم ساعته به اتوبوس رسیدیم و پس از خرید ماست و دوغ محلی به سمت کرج راهی شدیم. در بین راه توقفی داشتیم تا از دوستان با بستنی پذیرایی بکنیم و بالاخره ساعت 7 بعدازظهر به کرج رسیدیم.
Last edit: 10 سال 1 هفته قبل by alborzAD.

• مرجان
  • مرجان's Avatar
10 سال 2 هفته قبل - 10 سال 1 هفته قبل #866 توسط مرجان
سلااااااااام !64 ب اقای کریمی نیا لیدر خوب گروه و همه دوستای عزیزی ک سفر یک روزه خاطره انگیزی رو باهاشون تجربه کردم !22

بذارید از قبل ترش بگم ک چی شد ک من هم تونستم ب جمعتون اضافه بشم !52
5شنبه من و سیما(دختر عموم)داشتیم از نمایشگاه کتاب برمیگشتیم ک نزدیک خونمون سیما دوباره فیلش هوس هندوستان(سفر با تور)کرد و از اونجایی ک تعریف البرز من رو زیاد شنیده بود شروع ب تبلیغات در این زمینه کرد !29 خلاصه از ما انکار و از اون اصراااااااار خب تنها حرف من هم دور بودن مسیر بود اخه خدایی از شرق تهران بخوام بیام کرج اونم صبح ب اون زووووووودی یعنی 5.30 خیلی سخت بود خلاصه من چشامو بستم و گفتم با اجازه بزرگترا بعله و
اینگونه بود ک سفر پر هیجانی رو اغاز کردیم.... !59

اول راه من ی مسیرو دیر اومدم و ب ماشین مورد نظر نرسیییدیم وااااای قیافه سیما دیدنی شده بود !1 )!من هم خندم گرفته بود هم به سیما حق میدادم خخخخخخخ )!1
خلاصه کم کم دوباره ورزشی شد و ما همچنان ب مقصد مورد نظر نزدیک و نزدیکتر میشدیم و سیما استرس دیر رسیدن داشت و من چه بیخیال و راحت هی میگفتم میرسیم عزیزم (چقد استرس داری تو ارووووم باش !30 )

اره اگه اشتباه نکنم 7.2 دقیقه دم سرویس رسیدیم !74 و دیگه خودمونو سپردیم دست تقدیر....

باید اعتراف کنم از همون ابتدای سفر حس خوبی داشتم و از سیما ممنون بودم ک باعث شده بود منم همراه این گروه صمیمی و دوست داشتنی باشم و از همصحبتی با هر کدومشون ی چیز جدید یاد بگیرم ...روز خیلی خوب پر از انرژی های مثبت و پر از هیجان و خنده رو در کنار دوستان گذروندیم !23 !41 !49

راستی معنی دنبلید چیه؟خودمم سرچ میکنم اما اگه کسی پیدا کرد ب منم بگه لطفا،خیلی اسم جالبیه ب نظرم !73

افسوس چایی اتیشی ک نمیشد بخورم ب دلم موند!49

سازماندهی زمان و مدیریت گروه و ارتباط لیدر تور با همه واقعا عاااالی بود !26
راستی از خانم و اقایی ک تو مسیر رفت ردیف عقبی ما و تو مسیر برگشت ردیف جلویی ما بودن خیلی معذرت میخوام ظاهرا هیجانات زیادم ناخواسته باعث ازارشون شده !24

دقیقا راس ساعت مورد نظر یعنی 7 ب کرج رسیدیم ولی برای ما هنوز اغاز سفر دیگری بود !16

امیدوارم باز هم بتونم باهاتون همسفر شم

اما لطفاااااااااا از شرق تهران یا لااقل ازادی سرویس بذارید بعدش میریم بچه های کرج رو هم برمیداریم !17
Last edit: 10 سال 1 هفته قبل by alborzAD.

10 سال 2 هفته قبل #867 توسط misha
ممنون از همسفر خوبمون مرجان خانوم
در مورد سوالتون باید بگم که دنبلی یا دنبلید به معنای انتها هستش و دلیل نامگذاری این روستا هم این هستش که طالقانی های اولیه از سمت شمال وارد طالقان شدن و با توجه به مسیر ورودشون دنبلید روستای انتهای طالقان محسوب می شده
كاربر(ان) زير تشكر كردند: travelloug, مرادی, خزائلی

!74 جالب بود همیشه خوش باشید دوستان
!35 !16 به امید دیدارتون
!91
Last edit: 10 سال 1 هفته قبل by travelloug.

• ناشناس
  • ناشناس's Avatar
10 سال 1 هفته قبل - 10 سال 1 هفته قبل #873 توسط ناشناس
سلام !64 به آقای کریمی نیا لیدر خوب وصبورگروه و تمام دوستانم
این سفر یک روزه من و دختر عموم(مرجان) !28 پرماجراترین والبته زیباترین سفری بود که تا به حال رفته بودیم . !54
ولی با تمام این ماجراهایی که مرجان عزیزم تعریف کرد خیلی به هردوی ما خوش گذشت !17 و بابت این موضوع اول ازمرجان عزیزم وبعد ازگروه و لیدر خوب گروه سپاسگزارم :)
امیدوارم که باز هم بتونم با شما رهسپار یه سفر دوباره باشم. !72 !72 )!1 !46
Last edit: 10 سال 1 هفته قبل by travelloug.