× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 96

مورخ 96/3/5
راهنما: محمدرضا زمانفر

امروز 5خرداد ماه سال 96
صبح جمعه با هوای بهاری که در خرداد بوی ارديبهشت می دهد، راس ساعت 6 با رسیدن میدل باس در دفتر منتظر هم سفران عزیزمان بودیم که یک به یک با رویی گشاده و خندان از راه می رسیدند ( البته بعضی ها هم خوابالو بودن )
گنجشک ها هم سر درخت چنار دم دفتر کلی شلوغش کرده بودند ...
با رسیدن آخرین هم سفرمان راه افتادیم به سمت برغان .در مسیر کوتاهی که پیش رو داشتیم گپی با دوستان زدیم و از خودمان گفتیم که این خانواده امروز صمیمی تر تشکیل شود
بعد از کردان وارد سرازیری و پیچ و خم زیبای جاده برغان شدیم و به کلبه رسیدیم

رستوران کلبه زیر درختان و تخت های با صفا و هوای خنک و روح افزا در کنار یه صبحانه لذیذ حسابی سر حالمان آورد و اون ته مانده خواب را از سر هم سفران عزیزمان پراند.
بعد از صبحانه و طی یک جاده کوهستانی بسیار زیبا به انتهای آن و ابتداى روستای سنج رسیدیم

کوله ها را بستیم و مهیا شدیم برای حرکت ...
کنار رودخانه زیبا در میان انبوه درختان گردو و نسیم خنک به سمت آبشار سنج حرکت کردیم ...

هم نوا با رود خروشان از مسیر پر هیجان عبور کردیم و کلی عکس های دسته جمعی زیبا گرفتیم و دقیقا پشت اولين پیج (بعد از پیچ ما قبل آخر) آبشار دیده شد

به زیر آبشار زیبا رفتیم کمی آب بازی کردیم و چند عکس گرفتیم و به کمی پایین تر به محل کمپ برگشتیم در محل کمپ یکی از کتری ها را با پونه پر کردیم که توسط چند تن از بانوان محترم گروه جمع آوری شده بود و کتری دیگر چای آتشی دبشی دم کردیم و پس از صرف نهار دلی از دم نوش پونه ،چای و گاها میکس این دو در آورديم

و کمی استراحت بعد نهار...
بعد ظهر کم کم وسایل را جمع کردیم و با گرفتن یک عکس دیگه راهی مسیر برگشت شدیم
پس از رسیدن به نزدیکای روستا در سایه درختان کمی چشمانمان را بستیم و دل جان سپردیم به موسیقی رود، به نوای باد و بوی آتشی که از پایین دست می آمد و این هم نوایی کاملا خستگی را از تنمان برد و انرژی تازه ای برای برنامه های پایان سفر به ما داد .

بدرود گفتیم روستا و آبشار زیبای سنج را و به سمت برغان حرکت کردیم
در روستای زیبا و تاریخی برغان در گرمای هوا به مسجد تاریخی برغان رفتیم و از خنکای آن جا زیر سایه درخت معروف مسجد لذت بردیم و پس از تازه کردن نفس برای کامل شدن این لذت به سمت بستنی فروشی سنتی برغان رفتیم و بستنی سنتی با پودر گردو و پسته و آلوی پرورده برغان نوش جان کردیم .

در راه برگشت اتوبان هم با ما یاری کرد و خیلی زود به میعاد گاه همیشگی رسیدیم و با لبی پر از خنده بدرود گفتیم هم سفران پر انرژى را تا سفری دیگر