× سفرنامه تورها و تصاویر تابستان 92

سفرنامه تور شهرستانک
مورخ پنجشنبه 1392/5/24
راهنمای تور: مهدی لطفی
صبح 5 شنبه همه ساعت 6:4 صبح تقریبا همه دوستان حاضر بودند و ساعت 7 هم خودرو رسید !27 .
همه سرحال و سرزنده و خندان به سمت شهرستانک حرکت کردیم !9 !9
. ابتدای امر توضیحی کلی از مسیر و برنامه حرکت داده شد. !45 و بعد هم که نوبت به مراسم جذاب آشنایی دوستان بایکدیگر رسید. !28
بعد از معرفی دوستان برای صبحانه به رستوران ساحل واریان رسیدیم. !49
البته از آنجایی که قبل از ما گروه دیگری هم در رستوران بودند قدری معطل شدیم ولی در نهایت صبحانه را درآن چشم انداز زیبا صرف کردیم و به راه افتادیم. !66
بعد از صبحانه مشغول یک بازی جذاب و هیجان اگیز و رقابتی شدیم که توصیفش را فقط باید در تور دید و شنید! !17
ساعت 10:20بود که به ابتدای مسیر پیاده روی در روستا رسیدیم.صدای طبیعت و چشم اندازهای زیبا در طبیعت همه را سر شوق آورده بود. از میان کوچه باغهای خوشرنگ و لعاب و با صفای شهرستانک عبور کردیم. !15 در میانه راه جایی کنار رود کمی استراحت کردیم و آبی به سر و صورتمان زدیم. !69
خستگی که در شد دوباره به راه افتادیم. ساعت 12 بود که به کاخ ناصری رسیدیم. بازدیدی از کاخ داشتیم و توضیحات لازم هم داده شد. بعد هم دوستان کنار رود استراحت کردند و ناهار را نوش جان. بعد از ناهار هم یک چای آتشی و گپ و گفتی با دوستان. !48
ساعت 3:30 بود که به سمت خودرو به راه افتادیم. ساعت 5 بعد از ظهر به خودرو رسیدیم. همه چیز خوب پیشرفته بود ولی در نهایت و با کمال تعجب با ترافیکی دو ساعته رو به سمت کرج مواجه شدیم که اصلا انتظارش را نداشتیم! !2
این درحالی بود که رو به سمت چالوس ترافیکی وجود نداشت!! به همین خاطر هم ساعت 8:30 شب بود که به کرج رسیدیم. !53
بالاخره سفر است و اتفاقات غیر منتظره اش. !60
تا سفرهای بعدی. !59

Last edit: 10 سال 7 ماه قبل by alborzAD.

• نسیم نصرالهی
  • نسیم نصرالهی's Avatar
  • بازديد كننده
10 سال 8 ماه قبل - 10 سال 8 ماه قبل #551 توسط نسیم نصرالهی
Replied by نسیم نصرالهی on topic سفرنامه تور شهرستانک مورخ 92/5/24
!43 salam be behtarin ajans alborz
mersi az aghai lotfi be khater bargozari tour
be man va dostanam besyar khosh gozasht mamnon az shoma !23
Last edit: 10 سال 8 ماه قبل by alborzAD.

• مهین
  • مهین's Avatar
  • بازديد كننده
10 سال 8 ماه قبل #566 توسط مهین
!74
با سلام و خسته نباشید
نسیم جون راست میگه به ما خیلی خوش گذشت با تشکر از آقای لطفی و همه دوستای خوبی که با ما در این سفر همراه بودند . جای شما خالی........