× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 94

سفرنامه تور شهرستانک مورخ 94/6/10

بیشتر
8 سال 7 ماه قبل - 8 سال 7 ماه قبل #1382 توسط travelloug
سفرنامه ییلاق شهرستانک
مورخ سه شنبه 94/6/10
راهنما: شهام نخبه زعیم

دهم شهريور برنامه ريزي سفر به آبشار كلها در استان البرز و داشتيم، صبح بعد از اومدن همسفرانمون هوا شروع به باريدن باران گرفت و وقتي به ابتداي جاده چالوس رسيديم جلو سوپري توقف كرديم تا بچه ها نان و ديگر وسايل مورد نياز خودشونو تهيه كنند.
بعد از خريد و كلي خيس شدن زير بارون سوار بر ماشين ادامه مسير و پيش گرفتيم. مسير جاده چالوس در مواقع بارندگي خيلي زيباست و به آدم حس خوبي ميده :-) و همين امر باعث شده بود تا همسفرانمون به وجد بيان و قبل از خوردن صبحانه خودمونو معرفي كرديم تا بيشتر با هم آشنا بشيم. به رستوران رفتيم و صبحانه گرررمي نوش جان كرديم.





وقتي داخل رستوران بوديم با هماهنگي دفتر و احتمال خطر سیلاب در مسير آبشار كلها، قرار بر اين شد كه به جاي آبشار كلها به روستاي شهرستانك بريم :-))))

بعد از سوار شدن و اعلام برنامه به همسفرانمون ادامه معارفه رو انجام داديم خيلي زود رسيديم به شهرستانك و وسايلمونو جمع كرديم و راهي بناي به جاي مانده از زمان ناصرالدين شاه شديم.

توي مسير هم گاه به گاهي با بارش باران خيس شديم، اما همسفران همچنان با ذوق كلي عكس يادگاري میگرفتن.

با رسيدنمون به كاخ بارش باران قطع شده بود. ابتدا وارد كاخ شديم و بعد از يه گذر به دوران خاصي از تاريخ كشورمون و بازديد از بناي به جاي مانده از كاخ ناصري در فضاي بيرون كاخ توقفي كرديم و استراحت كوتاهي داشتيم.










روزبه عزيز هم زحمت برپا كردن آتش و داشت. نهار خورديم بعد از صرف نهار همسفرهاي عزيز بازي پانتوميمي تدارك ديدن كه باعث كشف و نمود استعداد هاي جديدي شد!
بعد از بازي هم کمی موسيقي گوش داديم. كم كم زمان داشت به ما ميگفت كه وقت رفتنه و ما هم وسايلمونو جمع كرديم و برگشتيم سمت ماشين.
تو مسير برگشت هم خانوم كاشي كه ديروز تولدش بود همه بچه هارو بستني مهمون كرد اونم از نوع سالاااااااااارش. حدود ساعت ٧ عصر رسيديم كرج.

باز هم يه روز ديگه از تقويم عمرمون ورق خورد ، با خاطرات خوب و شيرين !!!

اميدوارم خيلي زود دوباره همتونو ببينم
Last edit: 8 سال 7 ماه قبل by travelloug.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.101 ثانیه

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک