× تصاویر و سفرنامه های تورهای تابستان 95

مورخ 14 الی 95/5/15
راهنما: محسن کاظمی

به نام حضرت دوست
پنج شنبه نیمه مرداد است و گرمای هوا خرماپزان را تداعی میکند ولی اسم تابستون با آب و هیجان و پرش تو آب وقتی که همراه شود لذت دوچندان دارد و این لذت زیادتر می شود وقتی بخوای بری یک قایق سواری هیجانی دریکی از بکرترین نقاط این سرزمین ... منطقه چهارمحال و رودی زیبا به نام ارمند ....
ساعت 7شب با کاپیتان سید محسن و من و همکارخوبم ، شهام عزیز، حرکت رو شروع کردیم و تهران هم همسفران قدیمی به ما ملحق شدن و شروع یک معارفه جذاب با شیرین کاری و خراب کاریهایی که همسفران برامون تعریف کردند. خیلی زود به مجتمع مارال رسیدیم و یک ساندویچ تقدیم به همسفرامون و بعد شادی و شیطنت های مخصوص امیرعباس و مرتضی به توان 2 و بعد خواب و جاده و راننده و ....
صبحانه در شهر کوچک آلونی صرف شد

در ابتدای پل 2 مینی بوس بنز قدیمی آماده بودند که ما رو به اول مسیر قایق سواری برسونن و شروع مناظر شگفتی که پیش رویمان است از طبیعت زیبای زاگرس

اول مسیر میلادخان همراه تیمش قایق های رفتینگ رو آماده کردن

توضیحات لازم و تقسیم بندی و سوارشدن و استارت یه روز هیجانی با 5ساعت روی مسیرآب و رودخونه ....
همون ابتدا محمد ابراهیمی یک خراش کوچیک از شاخه نصیبش شد که بدونه شوخی در کار نیست ...
5تا قایق حرکت کردیم به سمت پایین دست رودخانه ....

مسیر رودخونه ارمند در قسمتهای عمده آن اونقدر بکر و دیدنی بود که چشم برداشتن از مناظر خیلی سخت بود و هیجان آب هم که عالی بود

خلاصه کلی همسفران در مسیر لذت بردند و کلی شنا کردیم وحتی احسانه هم که اولش می گفت هیجانش کمه آخرش قبول کرد که نه خیلی هم کم نیست ...

تو یه بخشی هم سرسره درست کردند بچه های سکاندار و پرش از ارتفاع و سرخوردن کلی حال داد و بچه ها هم که کلی عکس و فیلم گرفتند و خیلی از همسفرها که اولش میترسیدن آخرش پریدن تو آب ، خواهرشوهر گرامی (هاله بانو) هم که حداقل 20 باری پرید ماشالاه ...
به هرحال با تمام شادی ها مسیر به اتمام رسید

بعد از تعویض لباس های خیس و صرف ناهار دلچسب راه برگشت که بس طولانی هم بود رو پیش گرفتیم. هرچند که همه همسفرها خسته بودند ولی این دلیل خوبی برای بازی کردن نبود.
با کمک مرتضی رضایی گل و شهام مهربون همکار خوب من دراین سفر مسابقه سه گانه بادکنک، باتوم و جاروبرقی ( که البته عاقلان دانند) انجام شد و کلی خنده و انرژی به همراه داشت ضمنا صدف و امیرعباس این زوج مهربون رکورد کل سفرها رو تا اینجا تو یک مسابقه زدن ...
با همه خستگی و کوفتگی بدن خلاصه به مقصد رسیدیم و خدا را شاکریم که همه همسفرها به سلامت به مقصد رسیدن...
به امید دیدارهای بعدی شاد باشین !35
بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

7 سال 8 ماه قبل #1572 توسط شهام
درود بر عمو محسن عزيز و همه همسفرهاي دوست داشتني .
در كنار شما بودن و تجربه هاي هيجاني آب بازي و مناظر زيباي مسير رودخانه همه اينا باعث شد تا يكروز خاطر انگيز ديگه برام ساخته بشه .
اميد وارم به زودي همه تونو ببينم ، به كسايي كه اين سفر و نرفتن و فقط سفرنامه شو خوندن توصيه ميكنم حتماً برن و از نزديك ببينن و تجربه كنن .
خدا نگهدار .

• sadaf
  • sadaf's Avatar
  • بازديد كننده
7 سال 8 ماه قبل #1573 توسط sadaf
درود بر عمو محسن و شهام و
كليه دست اندر كاران البرز من علي الخصوص خانم مرادي عزيز و اقاي سعيدي كه اين خاطرات خوب و زيبا رو براي ما ساختن