× تصاویر و سفرنامه های تور های تابستان 97

راهنما: علی نظری

زندگی یک سفر است
زندگی رفتن و راهی شدن است

در سپیده دم یازدهمین روز از مرداد به عنوان چهارمین سفر افتخار همراهی کردن مسافران پر مهر البرزمن را داشتم.
حرکت ما راس ساعت 5 صبح به سمت ماسوله شروع شد. و بعد از یک ساعت و نیم استراحت برای صرف صبحانه به رستورانی با دیزاین و کیفیت عالی در پایتخت شاه طهماسب رسیدیم. بعد راهمان را به سمت سرزمین گیل مردان ایران زمین ادامه دادیم. در مسیر رفت به معارفه مشغول شدیم و از توربین های بادی و سد منجیل صحبت کردیم و از خدای آناهیتا (ایزدبانوی آب ها) گفتیم. همینطور که ما مشغول صحبت بودیم کاپیتان با اخلاق ما را از جاده ی سبزرنگ جنگلی عبور میداد. وقت قدم زدن رسید. و ما در محلی که روستا به قشنگی هر چه تمام تر در دیدگان جلوه میکرد ایستادیم .

از پوشش مردم آنجا و همینطور توضیحات کلی ای در مورد معماری و خود روستا دادیم و بعد به سمت آبشار رفتیم و از آنجا وارد روستا شدیم .

پس از گشت و صرف چایی و گرفتن کلی عکس قشنگ آماده رفتن به رستوران هتل معین شدیم.

زمانی رو به دیدن نحوه چایی چینی از مزرعه چایی اختصاص دادیم. و بعد به سمت فومن برای خرید کلوچه رفتیم.

دیگه نوبت بازدید از موزه میراث روستایی گیلان رسیده بود. که حدود 1 ساعتی اونجا مشغول عکاسی بودیم.

در رودبار توقفی برای خرید زیتون کردیم. در ادامه مسیر، مسابقات Alborzeman Talent Show شروع شد و دو همسفر بسیار پر انرژی به عنوان برنده مسابقه، هدیه های تشویقی سفر را دریافت کردند و با کلی خاطرات شاداب سفر را به پایان رساندیم .