سفرنامه تور حسنجون مورخ 94/7/24

سفرنامه تور حسنجون
مورخ 94/7/24
راهنما: روزبه باقری

در آخرین روزهای ماه مهر به همراه دوستان وهمسفران عزیز البرزمن تصمیم گرفتیم که یک روز جمعه عالی را از هیاهوی و آلودگی های زندگی شهری دور باشیم ودر دامن طبیعت سرسبز روستای حسنجون طالقان به تفریح و تجدید روحیه بپردازیم صبح ساعت 6 حرکت ما شروع شد !26
بعد از معارفه و آشنایی همسفرها با هم به زیاران رسیدیم صبحانه خوردیم و به مسیر خود ادامه دادیم

حدود ساعت 9 بود که به روستا رسیدیم و پیاده رویمونو شروع کردیم حدود 2 ساعت پیاده روی تقریبا سنگین داشتیم

اما مسافران همه پرانرژی و قوی مسیر رو پیمودن ساعت 12 بود که محل اسقرار که دشتی بسیار زیبا بود رسیدیم و بعد از خوردن ناهار و چای آتیشی و کمی استراحت کردیم و لذت بردیم

مسیر برگشت را رهسپار شدیم و باز هم همفرای عزیز قوی و خستگی ناپذیر همراه و هم دل با هم مسیر کوهستانی رو طی کردیم

ساعت 5 بود که به اتوبوس رسیدیم سوار بر اتوبوس مسیر برگشت به کرج رو پیش گرفتیم تو اتوبوس هم یک مسابقه جذاب و پر هیجان بازی کردیم آقا میلاد گل همسفر عزیزمون برنده مسابقه شد حدود ساعت 19:30 بود که به کرج رسیدیم و با کلی خاطره و روحیه خوش از هم جدا شدیم در پایان هم تشکر ویژه دارم از همکار عزیزم سهیلا مقصودی که در این سفر مرا یاری نمود !35
مقصد جایی در انتهای سفر نیست مقصد لذت بردن از لحظه لحظه ی سفر است. !24

• رها افشار
  • رها افشار's Avatar
  • بازديد كننده
8 سال 2 ماه قبل #1454 توسط رها افشار
Replied by رها افشار on topic سفرنامه تور حسنجون مورخ 94/7/24
چیزی که در مورد سفر ، گشت و گذار یا سیر و سیاحت برای من جالبه نه مقصد که جاده است ! حرکت در یک مسیری که قراره منتهی به مقصدی بشه ...
کلا جاده ها همیشه برای من جالب بودند ( در مقیاس کوچکتر کوچه ها ) ، دلم می خواد همینطور برم و برم ، از جاده های اصلی به جاده های فرعی سرک بکشم ، اسرارِ کوره راه های منتهی به پرت ترین آبادی ها رو کشف کنم و در کوچه باغ های ناآشنا و غریبه گم بشم و تا سرحد مرگ بترسم ! همینطور که این کوه روستای حسنجون رو که برای ایرانی جماعت سمبل و نمادِ عشق و حال و صفاست ، اصل جاده بسیار زیبا و پر پیچ و خمه اما اگر بازیگوشانه و از سر کنجکاوی جاده های فرعیِ منشعب از این جاده رو بگردید به جاهایی میرسید که کم از بهشتِ وعده داده شده در کتب مقدس ندارند ، ما اینکار رو کردیم و از این بابت بیسیار خرسندیم :)