× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 94

و چه سخاوتمندانه
نور می بخشی و گرما
و دگر بار جهان زنده می شود

صبح روز جمعه 28 فروردین ماه ، به همراه همکار خوبم آقا آرمان چشم اتنظار مسافران سرحال و خندون برنامه روستای ولیان بودیم و همسفران قدیمی و جدید مثل همیشه با انرژِی سرشار و سر وقت کنار اتوبوس حاضر شدند بجز آقا خشایار که اونم خودشو به ما رسوند و با دادن قول بستنی به دوستان ، تاخیرش رو جبران کرد.
مطابق رسم همیشگی در همون ابتدا ، برنامه معارفه آغاز شد و همسفران عزیزمون با معرفی خودشون و برنامه ای که برای سال 94 در نظر داشتند با همدیگه بیشتر آشنا شدند .
خیلی زود به رستوران رسیدیم و صبحانه رو نوش جان کردیم . بعد صبحانه یک بازدید کوتاه از پل تاریخی و ویران شده بانو صحرا داشتیم و مسیر رو به سمت روستای ولیان ادامه دادیم .
با رسیدن به محل شروع پیاده روی همه کوله بر دوش و همراه ، از کوچه باغ های بهاری و زیبای روستا گذشتیم ، از رودخانه عبور کردیم و همچنان رفتیم و رفتیم .

در بین راه جناب آقای ایرج میلانی رو دیدیم . ایشون با مهربونی پذیرای ما بودند و اجازه دادند که باهاشون کلی عکس یادگاری بگیریم .
بعد از مرارت های بسیار به چشمه های زیبای دربند ولیان رسیدم و سریع بساط ناهار رو ردیف کردیم .

آقا آرمان هم آتیش رو برای آماده کردن چای آتیشی مهیا کرد تا بعد از ناهار، همسفرانمون با یک چای داغ با طعم و عطر پونه ی وحشی پذیرایی بشند . !29
استراحت و گپ و گفتگو که به آخر رسید نوبت بازی هیجان انگیز پانتومیم شد ، که در این بازی پر تب و تاب هم گروهی های آقا پژمان همسفر خوش سفرمون با اختلاف یک امتیاز به پیروزی رسیدند . !39
کم کم زمان برگشت فرا رسید . با همکاری دوستان وسایل رو جمع و جور کردیم و مسیر برگشت رو در پیش گرفتیم .
دوستان با انرژی هر چه تمام ترو با کلی خوش صحبتی پیچ و خم های روستا رو گذروندند بعد از 3 ساعت پیاده روی خیلی نرم بالاخره اتوبوس رخ نمود و همگی ما رو خوشحال و خندون کرد . !55
در مسیر برگشت تمامی دوستان به ویژه آقا میلاد قول و قرار آقا خشایار رو به یادش آوردند و اینطوری شد که با خوردن یه بستنی خوشمزه خستگی ها فراموش شد و هنر نمایی ها آغاز .
ترافیک نیمه سنگین جاده هم کم کم سپری شد و با رسیدن به میدان سپاه یک سفر و یک روز خوب دیگه به پایان رسید .
اما آنچه باقی میمونه تصویر چهره های خندان و خاطرات به یاد موندنی با همسران بی نظیر البرزمن خواهد بود .
با امید تکرار خاطرات خوشی دیگر در کنار هم . !24
Last edit: 9 سال 1 هفته قبل by travelloug.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سمیه

• طاهرخانی
  • طاهرخانی's Avatar
  • بازديد كننده
9 سال 1 هفته قبل #1213 توسط طاهرخانی
واقعا عالی بود ولی چیزی راجع به ایستادن اعضای گروه برای تمرین سنگ اندازی گفته نشده ها !66

9 سال 3 روز قبل #1216 توسط سهیلا
سلام آقا میلاد
همسفر خوش سفر !24
آقا میلاد همه چی که گفتنی نیست !!!! بعضی چیزا رو فقط باید به خاطر سپرد !31
كاربر(ان) زير تشكر كردند: travelloug, سمیه

8 سال 11 ماه قبل #1224 توسط سمیه
سهیلا جون سلام !22
چقدر خوشحالم که می بینم برای خودت یه پا لیدر شدی!! بهت افتخار میکنم!
برات آرزوی موفقیت میکنم و مطمئنم که تو کارت جز بهترینها میشی... !17 امیدوارم تو سفرای بعدیمون بعنوان تورلیدر ببینمت. !49