× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 94

زمین بهاری! تکرارم کن
حیف است
در چنین هلهله از خاکت نرویم

با تشکر از به موقع رسیدن دوستان و تاخیر چند دقیقه ای خانواده بزرگی رهسپار روستای ییلاقی شهرستانک شدیم.
با گذشتن از ترافیک جاده به روستای شهرستانک رسیدیم و برای صرف صبحانه به مدرسه ای که با ابتکار به رستوران درآمده بود رفتیم

بعد از صرف صبحانه شروع به پیاده روی در کوچه باغ های شهرستانک کردیم و در این مسیر که حدود دو ساعت طول کشید در بین شکوفه های آلبالو و گیلاس قدم زنان به کاخ ناصرالدین شاه رسیدیم بعد از استراحتی کوتاه آتیشی درست کردیم، که بلایای طبیعی مانع از گرم شدنمان شد. !14

و آتش را خاموش کرد و ما را مجبور به رفتن پناهگاه کرد با رد شدن ابرهای باران زا شروع به بازدید از کاخ کردیم و سپس بساط ناهار را پهن کردیم و ناهار میل کردیم بعد از آن به سر چشمه رفتیم و دوستان طبیعت بکر کاخ را از بالا تماشا کنند بعد از آن موقع برگشت فرا رسید و برای میان وعده با آش از مسافران پذیرایی کردیم و به سوی ماشین رفتیم و راهی کرج شدیم و در بین راه توقفی در دهاتی داشتیم تا جریمه دیر کردن خانواده بزرگی را از آن ها بگیریم و آن ها با بستنی دادن به کل اتوبوساز دل همه در آوردن و بازی مشاعره انجام دادیم و گروه عقبی ها با اختلاف کمی برنده شدن با پایان بازی کم کم مسیر نیز به پایان خودش می رسه اینگونه بود که صفحه دیکر از کتاب زندگیمان ورق خورد و به خاطرات یوست !24
كاربر(ان) زير تشكر كردند: ceasar

• ceasar
  • ceasar's Avatar
  • بازديد كننده
8 سال 11 ماه قبل #1254 توسط ceasar
merciiiii kheylii khob bod jaye hame khalii hawa aliii bod mareke