× تصاویر و سفرنامه های تور های بهار 98

سفرنامه تور روستای ماسوله مورخ 98/1/31

بیشتر
5 سال 5 روز قبل - 4 سال 11 ماه قبل #2141 توسط travelloug
سفرنامه تور روستای ماسوله
مورخ 98/1/31
لیدر : شهام نخبه زعیم


روز های آخر فروردین داره میرسه ، فروردین همیشه حال و هوای سال نو داره و با تموم شدنش انگار مردم هم کم کم به حال و هوای روزهای عادی سال برمیگردن . ما هم در روز آخر فروردین به اتفاق جمعی از همسفرهامون راهی ماسوله زیبا شدیم . صبح خیلی زود همسفرهامون خودشون و محل همیشگی رسوندن و آخرین نفر هم با ۱۵ دقیقه تاخیر از شهر قدس همراه ما شد تا جمعمون و تکمیل کنه . ابتدای مسیر استراحت کوتاهی کردیم تا محمدیه قزوین صبحانه مفصل و سلف سرویس و نوش جان کردیم و آماده ادامه سفر و معارفه همسفرها و خواننده مورد علاقه و آواز تا منجیل اینجوری سپری شد . منجیل و حال و هوای خاص خودش و توضیحات . سد منجیل و باد و مار و سفید رود زیبا که به برکت بارش های پر برکت امسال چشم انداز خاص و منحصر بفردی و درست کرده بود و تصورات من از تاریخ های قدیم این رودخانه و تداعی میکرد و همیشه در فکر من رودخانه سفید رود در گذشته های دور مثال این روزهای خودش بوده نه مثل سال های قبل که بیشتر گل و آب از رودخانه عبور میکرد .....
چند صباحی هم از گیلان و تاریخچه پر فراز و نشیبش گفتیم و شنیدیم تا رسیدیم به ماسوله ...


هوا ماسوله هم در اون روز نگم براتون !! رقص ابر و طنازی شاخ و برگ های جنگل از لا به لای از این ابر ها دل هر بیننده ای و می ربود . اول به سمت آبشار رفتیم و اونجا خانم سام توضیحاتی در خصوص ماسوله به همسفرها ارائه کردن و بعد هم تایم آزاد و گشت و گذار در کوچه و پس کوچه های ماسوله و عکس های یادگاری در یک روز سرد بهاری تو ماسوله .









کم کم زمان برگشت و نهار داشت فرا میرسید و ساعت ۱۴ به سمت رستوران رفتیم برای صرف نهار .
نهار و نوش جان کردیم و مسیر برگشت و پیش گرفتیم . تو مسیر برگشت هم خرید کردیم و سوغاتی گرفتیم و تا با دست پر به کرج برگردیم .






تو راه برگشت همسفرهای دوست داشتنی مون آقا فرامرز و محمد و حمید و الهام و پریسا و تک تک عزیزان جمعمون و حسابی گرم کردن و با بازی و شادی و لبخند روز خودمون و به پایان رسوندیم . حوالی ساعت ۱۰ شب از هم خداحافظی کردیم تا سفر های بعدی .
با آرزوی سلامتی برای شما .
تا سفری دیگر .
Last edit: 4 سال 11 ماه قبل by travelloug.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

زمان ایجاد صفحه: 0.095 ثانیه