× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 93

سفرنامه تور 2 روزه چشمه های رنگی باداب سورت - مهد آویژه
مورخ 5 الی 93/4/6
راهنمای تور: پویا ملاحسنی

هر سفر دری به روی دنیای جدید و متفاوت برای آدم باز می کند که پر از تجربه ها و لحظه های خاص هستش برای چندمین بار به باداب سورت میرفتم ولی این بار با همسفرهای متفاوت ... !29
کایلا،کارن، سارگل، سحر و پرهام و یه عالمه بچه های شیطون و بامزه ی دیگه که از طریق مهد کودک آویژه مهرشهر به همراه پدر و مادرشون به این سفر آمده بودن...

صبح پنجشنبه با کمی تاخیر حرکت آغاز شدو به سمت شمال حرکت کردیم و برای صرف صبحانه در رستوران منتظر قائم نرسیده به گرمسار توقف کردیم خیلی زود بعد از شهمیرزاد به مقصد دوم رسیدیم و از غار دیدنی دربند دیدن کردیم، همه همسفرها با عزمی راسخ سر بالایی و پله های مسیر را یک به یک پیمودند. و از قندیل های عظیم و غول آسای غار تا تونستن عکس انداختن ، !59
بعد از غارنوردی و پیاده روی همه گشنه به سمت رستوران باباطاهر رفتیم و ناهارو اونجا نوش جان کردیم

قبل از غروب خورشید به نزدیکی های چشمه های رنگی باداب سورت رسیدیم و سوار وانت شدیم و تا نزدیکی های چشمه با وانت رفتیم !15

چشمه های بی نظیر و زیبا که به شدت در حال نابود شدن هستند به خاطر ناآگاهی گردشگرهای که بی توجه وارد حوضچه ها شده و باعث تخریب آنها میشوند !14

عکس انداختیم، و حیرت زده و افسوس خوران چای آتشی هم خوردیم و قبل از تاریک شدن هوا به روستایی اورست رسیدیم و داخل خانه مستقر شدیم

شام، بالکن، دور هم نشستن،گفتن و خندیدن.... !10
فردا صبح هم همه به موقع از خواب بیدار شدن صبحانه مفصلی خوردیم و به سمت جنگل الندان حرکت کردیم....
جنگل، دریاچه، قایق، جیغ و... !37

بعد از دریاچه به سمت شهمیرزاد حرکت کردیم تا ناهار بخوریم و بعد از اون هم به سمت کرج راه افتادیم توی مسیر چند بازی گروهی انجام شد که ماشالله همه با استعداد ظاهر شدند . !17
سفری دیگه هم با داستان های خاص خودش به پایان رسید ولی داستان های زیادی در راهه به امید دیدار شما دوستان عزیز. !35
كاربر(ان) زير تشكر كردند: عبدزاده, سمیه

• حسین
  • حسین's Avatar
  • بازديد كننده
9 سال 10 ماه قبل - 9 سال 10 ماه قبل #968 توسط حسین
متشکرم از مدیرت مهد ،گروه گردشگری البرز من و تمامی همسفرهای تور دو روزه باداب سورت
به من و خانواده ام خیلی خوش گذشت و تجربه بسیار جالب و خوبی بود در کنار دوستان عزیز !32 !26 !49

9 سال 10 ماه قبل - 9 سال 10 ماه قبل #969 توسط عبدزاده
تجربه جدیدی بود و جای جای مسیر بسیار زیبا . مسیر برگشت از چشمه های باداب سورت هم یکی از اون جاهای زیبا ...

پيوست:
Last edit: 9 سال 10 ماه قبل by عبدزاده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: travelloug, سمیه, منوچهر

9 سال 10 ماه قبل #970 توسط منوچهر
به ما هم خیلی خوش گذشت.از همه ی دست اندر کاران تشکر میکنم.