× تصاویر و سفرنامه تورهای اجرا شده در پاییز 91

مورخ جمعه 91/7/14
راهنما : مهدی لطفی
روزی خوب،هوای لطیف پائیزی ، همسفرانی پر انرژی و سرحال !17
همه چیز آماده بود تا البرز من در کنار همسفران خوش سفرش خاطره ای دیگر را رقم بزند.
پس پیش به سوی شهرستانک !40
ساعت 7:20 صبح روز جمعه به سمت جاده ی زیبای چالوس و روستای آرام شهرستانک به راه افتادیم. البته قرار حرکت ساعت 7 بود که به علت تأخیر یکی از همسفران وقت شناس! قدری معطل شدیم. خوشبختانه جاده خلوت بود و همه چیز آرام و این تاخیر چندان تأثیری در برنامه نگذاشت. ساعت 8:30 به ابتدای جاده شهرستانک رسیدیم و بساط صبحانه را کنار رود خانه ی ابتدای جاده پهن کردیم . گرچه به علت کم لطفی مردم خوبمان با منظره ی ناخوشایند زباله های رها شده در طبیعت رو برو بودیم ولی دلچسبی هوا و صدای آب باعث شد صبحانه ی دلچسبی شود.

بعد از صبحانه به راهمان ادامه دادیم .ساعت 10 صبح در روستای شهرستانک بودیم. هوای خنک و آرامش روستا خستگی و شهر زدگی را از تن میراند. مقصد بعدی کاخ ناصری بود که در دامنه ی کوهستان و در شرق روستا قرار داد. کاخی که حدود 140 سال قبل توسط ناصرالدین شاه قاجار و در کنار جاده ی ناصری ـ که تهران را از طریق چالوس به مازندران متصل میکردـ بنا شده. البته از کاخ چیز زیادی باقی نمانده و بیشتر بهانه ایست برای گذر از طبیعت. از میان کوچه های روستا گذشتیم و به کوچه باغهای مهربان رسیدم.

در تمام طول مسیر سمفونی آب و باد و برگ همراهی مان میکرد . دوستان هم پر انرژی مسیر را طی میکردند. اتراقی کوتاه در بین راه داشتیم و در کنار رود آب بازی مفصلی کردیم.

دوباره به راه خود ادامه دادیم. ساعت 11:20 به محوطه ی کاخ رسیدیم و اتراق کردیم. بعضی از همسفران پر انرژی ما مشغول بازی شدند.

و بعضی هم استراحت را ترجیح دادند !71 بعد از صرف ناهار گذری به کاخ داشتیم و گشتی مختصر. ساعت 15:30 به سمت خودرو به راه افتادیم . در مسیر برگشت دوستانی که صدای خوشی داشتند بقیه را از صدای خوششان بهره مند کردند. ساعت 19 به کرج رسیدیم و بازهم سفری و خاطره ای خوش برای همه مه رقم خورد. تا سفرهای بعد !24

Last edit: 11 سال 6 ماه قبل by yalda.

11 سال 6 ماه قبل #183 توسط amiri
قرار بود لطف کنین همه ی عکس ها رو برامون mail کنین!

• isatis tanha dar karaj
  • isatis tanha dar karaj's Avatar