شرایط رزرو
شرایط و ضوابط رزرو هتل
ايجاد مزاحمت و ايجاد اختلال در روند اجرايي شبكه رزرو
كساني كه به هر شكل در شبكه ايجاد مزاحمت و اختلال نمايند ، اعم از ايجاد رزروهاي موقت متعدد يا تماسهاي تلفني و غيره ، با هماهنگي قبلي كه از طريق قوة محترم قضاييه بخش جرائم اينترنتي صورت پذيرفته است ، برخورد جدي صورت گرفته و مراتب جهت پيگيري به دستگاه قضايي ارجاع خواهد شد.
صحت و سقم اطلاعات درج شده هتل ها
كاربر گرامي از انجا كه كليه اطلاعات و مشخصاتي كه از هتل و هتل آپارتمانها اعم از : نرخ نامه، روش محاسبه عوارض، حق سرويس، وجود صبحانه، براي اتاق ها، استخر و سونا، ترانسفر از فرودگاه و راه آهن و كليه امكانات و تجهيزاتي كه بر روي سايت البرزمن قرار دارد، عينا از فرم اطلاعات خواسته شده از هتل مربوط مي باشد و شبكه عينا مطالب را در سايت نمايش داده است، كليه مسئوليت هاي مربوط به اطلاعات بر عهده هتل مورد نظر مي باشد.
شما كاربر گرامي در صورت ايجاد كوچكترين شك و ترديد در خصوص اطلاعات ذكر شده، بر روي شبكه مي توانيد، قبل از اقدام به رزرو هتل مربوطه، اقدام به بررسي صحت و سقم اطلاعات مربوطه نماييد.
و از انجا كه بر اساس سياست كاري شبكه هيچ اطلاعات تماسي از هتل هاي عضو شبكه بر روي سايت قرار نمي گيرد،شما مي توانيد از درگاههاي ديگر اطلاعاتي، اقدام به پيدا نمودن شماره هاي تماس هتل مورد نظرتان نماييد.
قوانين رزرو
كليه رزروهايي كه بطور خودكار تا انتها بصورت اينترنتي انجام شده و يا آنهايي كه در مرحلة نهايي با مجوز و تاييد نهايي شبکه ، نهايي مي گردند با مسئوليت اين شبکه تعيين جا و نهايي گرديده اند ، ليكن در مواردي نادر احتمال ، لغو رزرو تنها چند ساعت پس از انجام رزرو اينترنتي بدلايل اشتباهات هتل ، مشاهده خرابي و مشكلات در اتاق رزرو شده ، دلايل امنيتي در هتل بدليل همزماني رزرو با ورود افراد بلند پايه و يا اشتباهات كارمندان مركز و يا كارمندان رزرواسيون هتل وجود خواهد داشت ، كه در اين موارد سعي مي گردد هتل ديگري در همان زمان براي مسافر تهيه شده و يا در صورت عدم امكان ، وجه به مسافر بازگردد ، و در اين موارد مسافر حق هيچگونه اعتراضي به اين مركز را نخواهد داشت.
قوانين لغو رزرو
مسافر به هر دليل ممكن است از سفر خود منصرف گردد ، در اين صورت درخواست لغو خود را از طريق اينترنت در بخش پيگيري رزرو ابلاغ مي نمايد ، و در اين مرحله زمان ثبت درخواست لغو نگهداري مي گردد ، در صورتي كه تا قبل از 24 ساعت قبل از زمان رزرو اين درخواست انجام پذيريد ، در مواردي بدون جريمه هتل وجه مسافر با كسر 10% بابت كارمزد خدمات از وجه پرداختي كسر گرديده و مابقي به مسافر به همان طريقي كه وجه را در اختيار شبکه قرارداده است باز مي گردد . همچنين لازم به ذكر است متاسفانه با توجه به اينكه تا اين لحظه بسياري از هتلهاي ايران تحت قانون يكساني عمل نمي نمايند و هركدام قانون مربوط به خود را داشته و بازهم متاسفانه قانون ايشان نيز هر از چند گاه تغيير میابد ، پس از دريافت درخواست لغو رزرو از طرف مسافر ، قانون هتل استعلام شده و بر طبق اين قانون ، مبلغ جريمه بعلاوه 10% كارمزد خدمات بانكي از مبالغ دريافتي از مسافر كسر گرديده و مابقي به مسافر بازمي گردد ، لذا مسافر مي تواند قبل از سفر در صورت احتمال لغو از خود هتل ، قانون مربوطه را استعلام نموده و سپس جهت رزرو آن هتل تصميم گيري نمايد.
ورود به شهر مقصد و اقامت در هتل
اين شبکه هيچگونه مسئوليتي در قبال كليه مواردي كه در زمان ورود مسافر به شهر مورد نظر وجود دارد ، اعم از استقبال در فرودگاه و راه آهن ، كيفيت اتاق ، كيفيت غذا و خدمات هتل و غيره را ندارد .