× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 95

سفرنامه غار کتله خور زنجان مورخ 95/1/7

بیشتر
8 سال 4 هفته قبل - 8 سال 3 هفته قبل #1473 توسط travelloug
سفرنامه تور غار کتله خور زنجان
مورخ 95/1/7
راهنما:شهام نخبه زعیم




ساعت ٥ صبح كرج و به مقصد استان زنجان ترك كرديم با همسفرهاي با ذوق و دوستدار تاريخ و فرهنگ غني كشورمون . بعد از صرف صبحانه دوستان يك به يك خودشونو معرفي كردن از رايان ١٦ ساله كه خيلي دوست داشت ازدواج كنه تا آقاي فلاح ٦٣ ساله همراه ما بودن.
بعد از گذر از استان قزوين نم نمك گنبد نيلگون سلطانيه قد بر افراشته در آسمان خود نمايي ميكرد از راه دور زيبايي و عظمت خودشو نشون ميداد ، خانم فرهنگيان هم كه در اين سفر كمك من بودن روايت ها و داستانهايي از مغول ها و ورردشون به ايران و برامون توضيح داد . بعد از بازديد از گنبد سلطانيه مقصدمونو به به سمت غار كتله خور ادامه داديم .
رفته رفته با گذر از دشت قزوين سيماي جاده رنگ عوض كرد ، روستاهاي زيباي كنار جاده حس و حال خوب بافت روستايي و موسيقي لايت ...
رفته رفته به وقت نهار نزديك ميشديم به محض ورود به منطقه غار كتله خور اول نهار مونو خورديم و با قرار وقت بازديد بعد از صرف نهار رفتيم تا از اين غار زيبا و ملي بازديدي داشته باشيم.
ايام نوروز حس و حال سفرها واقعاً خاص ميشه و معمولاً همه جا شلوغ ! كه غاز كتله خور هم از اين قانون مستثني نبود . ابتداي مسير راهنماي غار همه رو جمع كرد و توضيحاتي در خصوص غار كتله خور بهمون داد. بعد از شنيدن توضيحات مربوط به غار ابتدا شير خفته رو ديديم و بعد هم زيبايي هاي غار كه يكي بعد از ديگري خودشونو به نمايش مي گذاشتند....
تالار گل كلم ها ، پاي فيل ، عروس و داماد و غيره شمايلي بودن كه از چكنده و چكيده هاي غار به وجود اومده بودن . بازديد غار حدود دو ساعتي زمان برد . زمان خروج از غار هم ديگه حالا همسفرانمون حسابي خسته بودن و كم كم همه اومدن تا سوار بر مركب و با لبي خندان و دلي شاد بر گرديم سمت كرج .
حدود ساعت ١٢ شب هم كرج بوديم .
سالي پر از خير و بركت براتون آرزو دارم .
خدا نگهدار.


تصاویر به زودی
Last edit: 8 سال 3 هفته قبل by travelloug.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.188 ثانیه

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک