سفرنامه تور آبشار سنج مورخ 1394/7/10

مورخ 1394/7/10
راهنما: محسن کاظمی

به نام حضرت دوست
دهم مهر ماه پادشاه فصلهای خدا فرا رسید و سومین تور شرکت البرزمن با کرج اینستا به مقصد سنج برگزار شد ساعت 7صبح جمعه میدان سپاه من و آرمان و آفای کاپیتان کریمی و هزاران نفر از مردم کرج آماده برای یک تور یک روزه خوب البته از هزارن نفر تنها 29 نفر را بردیم که سوار بر رخش کنیم بفیه دوستان رو هم گفتیم از میدان سپاه تا جمهوری پیاده روی کنند !40
(همایش پیاده روی عید غدیر)
بعد از معارفه خیلی ناب و سر خوش از آشنایی با دوستان جدید به روستای برغان رسیدیم صبحانه صرف شد

مسجد اعظم رفتیم از دو چنار قدیمی و مسجد اعظم برغان بازدید
کردیم

با خرید سوغات و آلوی برغان در پیچ وخم جاده ایی باریک و باصفا به روستای صخره ای و سنگی سنج رسیدیم.

فصل گردو ریزان بود و کل روستا و در مسیر رودخانه پر از گردو و سپاس از دوستان که با تذکر به گردوهای محلی ها دست نزدند که البته با مهمان نوازی زیاد گردو هم به ما دادند.

در مسیر گل گشت چندین مرتبه از عرض رودخانه گذر کردیم و عده ای نگران خیس شدن و عده ای دل به آّب سپردن. کوچکترین همسفر ما هم افرا خانم بود که شجاعانه از رود می گذشت و مسیر یک و نیم ساعته رو به راحتی پشت سر گذاشت به آبشار رسیدیم

از چشمه ای کوچک و گوارا با ترفند آرمان کتری را برای چای ذغالی پر کردیم و عده ای هم بدون ترس از سرمای آبشار دل به آن سپردن

و بعد شروع یک مسابقه پنج گانه بین 6 گروه رو انجام دادیم خیلی خوب بود وکلی خندیدیم و در پایان پویان برنده شد و رحمان و محمد هم گروه دوم شدند. بعد از صرف ناهار پای در راه برگشت و لحظه ای سکوت و شنیدن صدای موسیقی طبیعت انرژی دوچندانی به ما داد. !67
چای هیزمی در باغ آقا مجید انتهای پیاده روی ما شد و همگی سرحال و شاد از پشت سرگذاشتن یک روز خوب به مقصد رسیدیم.
به امید دیداری مجدد ... !24
بسیار سفر باید تا پخته شود خامی ...

• zahra birbeik
  • zahra birbeik's Avatar
8 سال 6 ماه قبل #1403 توسط zahra birbeik
سلام
برنامه آبشار سنج با وجود مسیر عبوری بسیار زیبا ، همسفران باصفا و لیدرهای خوب واقعا خوش گذشت
ممنون از همه خوبان
به امید دیداری دوباره
!60

• نازلی
  • نازلی's Avatar
8 سال 6 ماه قبل #1406 توسط نازلی
ممنون بابت تور خوبتون. یه روز عالی رو در کنار دوستانم داشتم.سپاس از آقا محسن و آرمان. !25 !12