× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 94

سفرنامه تور کرکبود طالقان
مورخ94/1/3
راهنما:اشکان یوسفی نسب

سومین روز از سال 94 رو با یک سفر هیجان انگیز به مقصد آبشار کرکبود طالقان شروع کردیم.
مثل همیشه همسفرای وقت شناسمون یکی یکی درمحل قرار یعنی میدان سپاه حاضر شدند . هوای بهاری عالی بود و لذت سفرمون رو بیشتر کرده بود.
قبل از اینکه به سمت طالقان حرکت کنیم یه بازدید کوتاه از ایستگاه های قطار شهری کرج داشتیم که با هماهنگی و توضیحات بسیار خوب و جالب پرسنل قطار شهری کرج انجام شد. خدا قوتشون بده واقعا زحمت می کشن.

حدود ساعت 8:40 بود که به سمت طالقان حرکت کردیم. توی مسیر مطابق معمول همیشه یه معارفه برگزار شد تا همگی بیشتر با همدیگر آشنا بشن و حدود ساعت 9:30 بود که از اتوبان وارد جاده طالقان شدیم.

یه توقف کوتاه توی گردنه ابراهیم آباد داشتیم تا توضیح مختصری درباره طالقان و کوه ها و آبشارهایش برای بچه ها داده باشیم. برف شب قبل منطقه رو سفیدپوش کرده بود و هوا رو کمی خنک.
حدود ساعت 11:30 بود که به روستای کرکبود رسیدیم و پیاده روی رو به سمت آبشار شروع کردیم.
توی منطقه برف شروع به باریدن کرده بود و زیبایی خاصی به همه جا داده بود البته هوا رو هم کمی سرد کرده بود و عده ای از دوستان احساس سرما می کردن به همین دلیل خیلی کنار آبشار نموندیم و برگشتمون رو به سمت رستوران زودتر شروع کردیم.
ساعت حدود 2:40 بود که از رستوران بیرون آمدیم و بعد از کمی خرید سوغاتی مسیر برگشت رو به سمت کرج شروع کردیم. حدود ساعت 4:30 این تور هم به پایان رسید.
به امید دیدار همه بچه ها در برنامه های بعدی
Last edit: 9 سال 3 هفته قبل by travelloug.