× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 93

سفرنامه تور آبشار سنج
مورخ جمعه 93/4/6
راهنمای تور: شهام نخبه زعیم

سفر مثل ازدواج است، بزرگترين اشتباه در آن، اين است كه فكر كني همه چيز تحت كنترل توست ( جان اشتاين بك )

با گرم شدن هوا وجود برنامه و تورهای همراه با آب بازي بخاطر شور و هيجان خاصی که داره، رنگ و بوي تازه اي به سفرها ميدن
اين هفته البرز من برنامه سفر به آبشار سنج رو داشت که از این هیجانات خالی نبود و فرصت آب بازی خاطره انگیزی رو برای همسفرها فراهم آورد.

صبح طبق قرار همیشگی ساعت 7 صبح از میدان سپاه به سمت روستای سنج راهی شدیم. !28
تو مسير اول در ابتدا من خودمو معرفي کردم و بعلت کوتاه بودن مسیر همسفرا قبل از صبحانه خودشونو معرفي كنن.

بعد از معرفي بچه ها نوبت به جمعه بازار رسيد و اينبار با محصولي جديد و منحصر بفرد به نام تفنگ آب پاش كه از ملزومات سفرهاي آب بازيمون هست، دوستان رو سوپرایز کردیم !30
بعد از تدارك ملزومات سفر و خريد تنقلات در كردان، د برغان توقف کوتاهی برای صرف صبحانه داشتیم هر چند صبحانه اونروز يه كمي با تاخير آماده شد، ولي خيلي چسبيد.
بعد از صرف صبحانه به سمت روستای سنج حرکت کردیم و بعد از رسیدن به روستا و پیاده شدن از ماشین کوله ها رو انداختیم و به همراه كمك ليدر عزيز آقا اشكان و بقيه بچه ها پياده روي مونو شروع كرديم.
در ابتدا از بافت سنتی روستاي سنج عبور كرديم و بعضي از همسفرهاي با ذوق، كلي عكس هاي اجتماعي به یادگار گرفتن و بعد هم مسيرمونو در كنار رود پيش گرفتيم

تو مسير هم براي رهايي از گرما كلي آب بازي كرديم تا رسيديم كنار آبشار. اونجا هم دل به آب زديم و رفتيم زير آبشار تا لذت خنکای آب رو در اون هوای گرم با تمام وجود احساس کنیم

براي استراحت و صرف نهار به قسمت پايينی آبشار اومدیم تا هم از سایه درختا استفاده کنیم و هم فضای بزرگتری داشته باشیم تا همه همسفرا در کنار هم بشینن.

زير انداز ها رو انداختيم و بچه ها خيلي سريع مشغول صرف نهار شدن منم زود آتیش رو به وسيله هيزم هايي كه پژمان و چند نفر ديگه زحمت آوردنشونو كشيده بودند برپا كردم . !48
بعد نهار و كمي استراحت پانتوميم بازي كرديم كه رقابت خيلي سخت و نزديكي بين تيم هاي يوزپلنگان و هما در گرفت، اول بازي گروه يوزپلنگان جلو افتادن كه شايد به خاطر حواس پرتي اونها تيم هما موفق شد خيلي زود امتياز داده رو پس بگيره و تو يه بازي زيركانه تيم هما جلو افتاد و يوزپلنگان بازي رو واگذار كردند ، البته امتياز تيم هما مشكوك بود و يوزپلنگان درخواست ويديو چك دادند كه معلوم شد تيم هما تقلب كرده !10 گولي ديگه بازي تموم شده بود و تيم هما برنده شد!

بعد از کمی استراحت به سمت ماشبن راه افتادیم، توو مسير برگشت هم با بستني از بچه ها پذيرايي شد و حدود ساعت 8 بعدازظهر همگي دوستان صحيح و سالم به مقصد رسيدند.
در آخر از همه دوستاني كه تو اين سفر به نوعي با من همكاري كردند تشكر ميكنم.
اميدوارم به همتون حسابي خوش گذشته باشه. به اميد ديدار . !24
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سمیه

• ناشناس
  • ناشناس's Avatar
  • بازديد كننده
9 سال 9 ماه قبل #967 توسط ناشناس
سلام و متشكر از شهام و اشكان: ليدر و كمك ليدر برنامه
همه چيز خوب است و البته آروم به جز نبودن عكس گروهي.