× تصاویر و سفرنامه های تورهای تابستان 95

راهنما: محسن کاظمی

بنام حضرت دوست
هلال ماه شوال هویدا شد و عید از راه رسید
ما هم برای اینکه در این عید از دیگ یاران جدا نمانیم سفر را ترجیح دادیم و انهم سفری یک سفر به گیلان و سرزمین گیله
مردان و روستایی به نام ماسوله (زندگی به رنگ شمعدانی)...

روستای پلکانی معروف و زیبا و با صفا...
صبح پنج شنبه راس ساعت همه همسفران جان به موقع خودشون رو به محل قرار رسوندند و با رخش سید محسن عزیز سفر رو اغاز کردیم ...
صبحاه ای دلچسب در رستوران شاندیز صرف شد و همسفران اماده برای یک اشنایی جذاب و از انجایی که خیلی از دوستان
برای بار اول بود که همسفر ما می شدند معارفه کمی جذابتر و دلنشین تر برگزار شد اکنون دیگر همه دوستان اشنایی کافی
با هم پیدا کردیم و خیلی زود به منجیل رسیدیم و سد پر ابش و توربین های بادی رو دیدیم و از سپید رود گفتیم و از سازه سد و سرو زرین ...
اینجا میراث روستایی گیلان موزه ایی با خانه هایی واقعی ولی با قدمت زیاد چه صفایی داشت

گشت و گذار درون جنگل بزرگ

تعدادی هم لباس محلی پوشان عکس هایی به یادگار گرفتند ...... و به سمت ماشین امدیم ....
دیگه الان وقت وقت ناهاره و هتل پنچ ستاره معین میزبان خوبی برای همسفران جان بود با چشم اندلزی بی نظیر....
در مسیر فومن به ماسوله با کمی ترافیک مواجه شدیم وبالاخره به ابتدای روستای زیبا رسیدیم هر یک از دوستان در مسیر پر پیچ و خم روستای می گشت ولذت می بردند

این همه زیبایی شمعدانی ها که از پنجراه خانه ها بیرون زده بودند کلی دلبری می کردندو ما همه با عکسهایمان خاطرات خوب را ثبت کردیم ....

مگر می شود به ماسوله بیایی و دمی رادر چایخانه های با صفا ننشینی؟!
پس ما همه با چایی کمر باریک خودمان را مهمان کردیم که البته زحمت پولش رو خانواده با حال اقا دکتر کشیدند ...

دیگه ساعت وقت برگشت رو گوشزد می کنه...
تو مسیر برگشت خرید زیتون و سوغات کلی هم بازی ه خنده شادی و مسایقه و برنده....... وسپاس از دوستان خوبی که مرا در این تور یاری کردند
به پایان امد این دفار حکایت همچنان باقیست اینجا کرجو همه خندان از هم جدا میشویم به امید دیدار تک تک شما خوبان