× تصاویر و سفرنامه های تور های تابستان 97

سفرنامه تور آبشار سنج مورخ 97/5/31

بیشتر
5 سال 7 ماه قبل #1990 توسط travelloug
سفرنامه تور آبشار سنج
مورخ 97/5/31
راهنما: محمدرضا زمان فر


ما طبیعت گرد ها اتاق های هتل را بر دوشمان حمل میکنیم و در جایی که ثروتمند ترین مردمان رویایش را میبینند آن را بر پا میکنیم . در واپسین روز امرداد با یاران کوله ها بر دوش صبح در میعاد گاه البرز من حاظر شدیم تا به دل کوه های زیبا برویم . بی درنگ سوار بر مرکب شده و حرکت خود را آغاز کردیم . اولین مقصد ما رستورانی در برغان بود که صبحانه ای نوش جان کنیم و با تعویض مرکب به روستای زیبای سنج برویم .دیگر گرمای تابستان رمق سابق را ندارد و هوای صبح گاهی بسیار دلپذیر است .



مسیر خود را در کنار رود به سمت کوه ها ادامه دادیم .











دقیقا پشت پیچی که نویدش را به هم راهان میدادم آبشار زیبایی پدیدار شد.



ولی از آن جایی که هیچ یک از ما خستگی نداشتیم گفتیم چند پیچی اضافه تر برویم شاید زیبایی هایی دیگر نیز دیدیم .این گونه شد با گذر از چند پیچ دیگر به باغی رسیدیم .









زیر انداز ها پهن شد و آتش به پا که دم نوشی که هدیه رود و کوه بود را نوش جان کنیم .


سبک بال کمی بالاتر برویم که آبشار دیگری پدیدار گشت .بسی زیبا و دلربا ... دیگر سر از پا نشناختیم و به دل آبشار رفتیم تا مادر طبیعت گرد غبار شهر را از تنمان برون کند و سر حال به کمپ برگشتیم . که ناگهان افشین را چرت زنان یافتیم . بعد از آب بازی چای دبش آتشی آن هم با ترکیبات هل و دارچین خالی از لطف نبود .



دیگر زمان برگشت فرا رسیده بود .در مسیر سلامی هم به آبشار اول کردیم و با گذر از باغ های کنار رود و روستای زیبا به مرکب رسیدیم .در مسیر برگشت ترافیک همراهمان بود و کمی هم شادی چاشنی مسیر ... سفر را با نوای ای ایران ای مرز پر گهر به پایان رساندیم و برای هم راهان آرزوی دلی شاد و لبی خندان کردیم .

سپاس فراوان از همراهی شما
محمدرضا زمانفر

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

زمان ایجاد صفحه: 0.100 ثانیه