× تصاویر و سفرنامه های تور های زمستان 96

سفرنامه تور آبشار خور مورخ 96/10/08

بیشتر
6 سال 3 ماه قبل #1833 توسط travelloug
سفرنامه تور آبشار خور
مورخ 96/10/08
راهنما: شاهین جهان پور




در هشتمین روز از دی ماه نود و شش، در روزی که هوا عالی بود و جون می داد برای گردش برنامه سفر گذاشتیم همین حوالی... آبشار یخی خور.
سفر با همراهی دوستان خوبمون با کمی تاخیرآغاز شد. سرخوش و خرم از هوای صبحگاهی و از اولین سفر امسالمون به منطقه خور خوشحال بودیم که چشممون به جمال جاده زیبای چالوس و سد امیرکبیر روشن شد. فرصت رو غنیمت شمردیم و با همسفران درمورد معضل کم آبی که یکی از مهم ترین مشکلات زیست محیطی به حساب میاد کلی گپ زدیم . برای صرف صبحانه و ویتامین گیری در رستوران ساحل واریان توقف داشتیم. دلتون نخواد صبحانه ای دلچسب در کنار منظره سد کرج نوش جان کردیم و لحظات خوبمون با عکس های یادگاری قشنگ موندگار شد.


















بعد از صبحانه با انرژی مضاعفی مسیر رو به سمت منطقه خور ادامه دادیم که با دیدن مناظر برفی از پشت شیشه ماشین دلمون به تاپ تاپ افتاد و آماده پیاده روی مسیر آبشار شدیم. همسفرها دیگه نمی تونستن طاقت بیارن! پس یک دل سیر برف بازی کردیم و با کلی گلوله برفی از خجالت همدیگه در اومدیم و گفتیم و خندیدیم...



















کوهستان البرز چهره جدیدی به خودش گرفته بود و آسمون هم به ما دست دوستی داد جوری که حسابی دلچسب و بی نظیر بود.
ابهت و زیبایی آبشار همه مون رو جوری به وجد آورد که همسفران به سرعت مشغول عکس گرفتن شدند و ما هم بساط آتیش و چای خوشمزه ذغالی در هوای نسبتا سرد کوهستان رو به راه انداختیم.



بعد از صرف نهار به همراه دوستامون که حسابی انرژی هاشون تخلیه شده بود ، حدود ساعت یک ظهر از آبشار خداحافظی کردیم و به سمت کرج رهسپار شدیم و اینجوری شد که خاطره ای خوشرنگ و خوش طعم از گردش و برف بازی در دفتر خاطراتمون ثبت شد.
به امید دیدار دوباره شما عزیزان در سفرهای بی پایان آینده

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.092 ثانیه

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک