سفرنامه تور شهرستانک مورخ 94/8/22

سفرنامه تور شهرستانک
مورخ 94/8/22
راهنما: روزبه باقری

یک بار دیگه طبیعت مارو صدا زد تا چهره زیبای پاییزیش که دیگه کم کم داشت رنگ زمستون به خودش می گرفت رو به رخ ما بکشه، یک بار دیگه با جمعی از دوستان و همسفران عازم روستای شهرستانک در حدود پنجاه کیلومتری مسیر کرج به چالوس شدیم.

ساعت شش و چهل دقیقه از میدان سپاه حرکتمون رو شروع کردیم و بعد از آشنایی همسفران با همدیگه در اطراف سد توقف کوتاهی داشتیم

بعد از دیدن منظره زیبای سد و روستای واریان دوباره حرکت خودمون رو به سمت روستا ادامه دادیم
پس از رسیدن به روستا صبحانه رو در روستا خوردیم

مسیر پیاده رویمون شروع شد .

پس از حدود یک ساعت و نیم پیاده روی و برخورد با چندین گروه کوه نوردی و تور طبیعت گردی در طول مسیر به محل اقامت رسیدیم .پس از کمی استراحت رفتیم و از کاخ ییلاقی ناصر الدين شاه که متاسفانه تقریبا تبدیل به مخروبه شده دیدن کردیم .

بعد برگشتیم پیش دوستامون که در محل اقامت موندن و با ما نیومدن دیدن کاخ ، بعد از یه استراحت کوتاه دو تیم شدیم و با هم مسابقه طناب کشی و بعدم ی بازی خیلی پر هیجان با توپ انجام دادیم

بازی حسابی باعث شد گرسنه بشیم .ناهار رو خوردیم و بعدم یه چای ذغالی خیلی خوش طعم نوش جان کردیم

بعد از کمی استراحت و عکس گرفتن ، مسیر برگشتمون رو پیش گرفتیم در طول مسیر یه چند لحظه ای رو کنار رودخونه سکوت کردیم و به صدای گوش نواز رود گوش دادیم

حدود ساعت سه و نیم و به روستا بر گشتیم و یه آش گرم و لذیذ خوردیم و بعد از اون دوباره به سمت کرج حرکت کردیم .
در راه هم سهیلا عزیز به مناسبت تولدش هممون رو بستنی مهمون کرد که جا داره تولدش رو باز هم بهش تبریک بگیم ، بعدشم یه مسابقه خیلی پر هیجان و شاد تو اتوبوس انجام دادیم و حدود ساعت شیش به کرج رسیدیم و این بود سفر تور یکروزه ما به شهرستانک.

با آرزوی دیدار مجدد دوستان در سفرهای بعدی ...