× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 94

سفرنامه تور جنگل سرخدار مورخ 94/6/20

بیشتر
8 سال 7 ماه قبل - 8 سال 7 ماه قبل #1392 توسط travelloug
سفرنامه تور جنگل سرخدار
مورخ 94/6/20
راهنما: شهام نخبه زعیم


اينبار قصد عزيمت به جنگل هاي سرخدار و داشتيم ، گوشه اي بكر از جنگل هاي هيركاني كشورمون . صبح خيلي زود همسفرامونو يك به يك سوار كرديم و هوا هنوز تاريك بود ، بعد از يه آشنايي و معرفي يه چورت صبح گاهي زديم تا رسيديم به رستوران براي صرف صبحانه توقفي كرديم . بعد خوردن صبحانه هوا هم كم كم داشت روشن ميشد و همسفرامون يك به يك خودشونو معرفي كردن كه البته يكي از همسفرهامون تولدش بود و پنج ، شش نفري هم تولدشون يكي دو روز فاصله داشت !! البته ماه مهر ركورد دار ماه تولدها شد :-)
همينطور كه از پيچ و تاب هاي جاده يكي پس از ديگري گذشت كرديم تا رسيديم مرزن آباد و اونجا توقفي داشتيم و بعد از اونجا به سمت چالوس حركت كرديم .
حدود ٢٠ كيلومتر هم از چالوس راه ماشين رو داشتيم ، بعد از رسيدنمون به روستا وسايلمونو جمع كرديم و پياده روي خودمونو آغاز كرديم . همينطور مشغول صحبت بوديم و وارد فرعي شديم بعد از اينكه كمي وارد جنگل شديم يه جا توقفي كرديم من هم توضيحاتي در خصوص جنگل هاي شمال كشورمون به همسفرانمون دادم .









هنوز خيلي راه نرفته بوديم كه يكدفعه راه مقابلمون تبديل به دره شد ! كه به علت سيل هاي زيادي بود كه امسال داشتيم ما هم مسمم براي ديدن سرخدار و آبشارش وارد رودخانه شديم و فراز و نشيب هاي راه و پشت سر گذاشتيم ، تو مسير هم كلي آب بازي كرديم و خستگي در كرديم . همينطور كه راه و ادامه ميداديم گويي راه تمومي نداشت !! يه جا در جنگل زير انداز و انداختيم و نهار و خورديم . روزبه هم يه سفر پيشرو رفت تا آبشار تا راه و برامون هموار كنه .



دوستان و همسفران ماجراجوي ما هم كه مسمم براي ديدن آبشار ؛ با خوردن نهار به همراه روزبه راهي آبشار شدن . من و آرمان هم مشغول برپايي آتش و آماده كردن چايي ذغالي شديم تا با برگشتن همسفرانمون ازشون پذيرايي كنيم . بعد از حدود دو ساعت همه همسفرانمون خيس برگشتن پيشمون و بعد از كمي استراحت و صرف چايي راهي برگشت شديم.
به اميد ديدار تك تك شما دوستان.
Last edit: 8 سال 7 ماه قبل by travelloug.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.140 ثانیه

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک