× تصاویر و سفرنامه های تور های پاییز 97

سفرنامه تپه های رنگین کمانی اشتهارد
مورخ 97/8/4
راهنما: شاهین جهانپور

در اولین جعمه آبان ماه سفر خودمون رو به سمت شهرستان اشتهارد و دیدن برخی از جاذبه های تاریخی و طبیعی شروع کردیم.
اولین مکان بازدید ما ، بنای سه گنبدان در روستای پلنگ آباد بوده که در نوبه خودش بنای منحصر به فردی هستش که کلا در ایران دو بنا با این طراحی داریم .شاید دیدن یکی از این بناها در نزدیکی محل سکونتمان باورنکردنی باشه ...
بنای سه گنبدان از سه گنبد ، که هر کدام مربوط به سه دوره سلجوقی ، ایلخانی ، صفوی میباشد . ما در زیر این بنا به خوردن صبحانه مشغول شدیم که نان داغ بر لذت این صبحانه اضافه کرد .
سپس بر فراز این بنا به گرفتن عکس و شنیدن حکایت ها با زبان شیرین اشتهاردی مشغول شدیدم .

بعد از بازدید از بنای سه گنبدان ، به راه خودمون به سمت تپه های رنگی ادامه دادیم . اول مسیر پیاده روی ، آقامهدی منتظر ما بود و شروع به پیاده روی کردیم .

دیدن تپه ها با طیف رنگی مختلف ، آدم رو از خود بیخود می کرد و بالا رفتن و دیدن مناظر مختلف لذتی داشت که قابل توصیف نبود .

بعد از کلی پیاده روی و گرفتن عکس، جای مناسبی رو انتخاب کردیم و به خوردن ناهار مشغول شدیم و بعد ازصرف ناهار ، به بازی با تیر وکمان پرداختیم مسابقه ای برگزار شد که آقای توانا و پدر کیمیا بالاترین امتیاز رو کسب کردن .‌‌‌‌..

شاد و سر خوش به سمت غار نمکی رفتیم تا بازدیدی از داخل غار داشته باشیم . پس از بازدید از غار، به سکوت پرداختیم . سپس به سمت اتوبوس راهی شدیم . در مسیر برگشت به بازی و خوندن ترانه مشغول شدیم تا رسیدیم به میعادگاه همیشگیمون البرزمن ...
تا دیدار دوباره شما عزیزان بدرود ...