× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 93

سفرنامه تور آبشار کلها
مورخ 93/5/28
راهنمای تور: پویا ملاحسنی

تابستون گرم وداغ دست از سر ما بر نمی داره و ما هم چاره ای ندیدیم جز پناه بردن به دره های پر آب و خنک البرز کوه

این سه شنبه که گذشت با جمعی از دوستان جدید و تازه نفس و تعداد کثیر از دوستان البرزمن به سمت روستای کلها رفتیم تا دره و رودخانه پیمایی حسابی انجام بدیم وخیس و خنک و خندان بشیم تا دوباره گرمای تابستون برامون دلچسب بشه. !15

صبع به موقع حرکت کردیم و بعد از پذیرایی و معارفه و سرویس بهداشتی به روستای کلها رسیدیم و کنار رودخانه بساط صبحانه رو پهن کردیم و صبحانه جانانه ای نوش جان کردیم !49

آفتاب کمی بالا تر آمده بود و هوا گرم تر شده بود ما هم آماده پیاده روی شدیم و بند کفش هارو محکم کردیم و به رودخانه زدیم !5

خیلی زود به کنار آبشار کم ارتفاع ولی زیبای کلها رسیدم اینجا بود که تک تک همسفرها مورد مهر و نوازش آب رودخانه قرار گرفتن

جیغ و آب و سوت و خنکای آب و لبخند شادی و سرور !21

بعد از آب بازی مسیر رو ادامه دادیم زیر درخت بیدی برای استراحت و ناهار توقف کردیم... !37

ناهار و چایی آتیشی خوردیم و در بازی پانتومیم دو گروه صداقت و خیانت، با نتیجه مساوی به پایان رسید.

ابرهای سیاه و با باد و کمی بارون از راه رسیدن و ما هم آماده برگشت شدیم و به موقع کنار ماشین رسیدیم

و در حین برگشت هم آقا پژمان قرار شد بستنی بخره که متاسفانه فرصت نشد و خلاصه یک سفر به یادموندنی دیگر هم به پایان رسید. !35
Last edit: 9 سال 8 ماه قبل by alborzAD.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: سمیه

• azadeh
  • azadeh's Avatar
9 سال 8 ماه قبل #1034 توسط azadeh
سفر دوم من در این تور بود خیلی عالی بود هم لیدر عزیز جناب پویا خان و هم اینکه منطقه کلها بسیار زیبا و هیجان انگیز بود و در کل خیلی خوش گذشت با سپاس از البرز من !24