× تصاویر و سفرنامه های تورهای تابستان 95

مورخ 95/6/19
راهنما: بهاره عبد زاده

به نام خداوند جان و خداوند رای خداوند روزی ده رهنمای

ساعت ۷ صبح روز جمعه ۱۹ شهریور ماه دور هم جمع شدیم و در خنکای ملایم صبحگاهی کرج رو ترک کردیم. بعد از معارفه و شناختن همسفرامون در رستوران زیبای کلبه برغان صبحانه خوردیم و دنبال سنجابهایی گشتیم که همکارم اشکان یوسفی نسب وعده دیدنشون رو داده بود... و بالاخره در وقت اضافه چند نفرمون موفق به دیدنشون شدیم.
پیچ و خمهای راه رو ادامه دادیم تا به روستای زیبا و قدیمی سنج رسیدیم و پیاده روی مون رو شروع کردیم. با رودخانه همراه شدیم و از کوه و دشت گذشتیم تا به کنار آبشار رسیدیم.

بعد از خوش و بشی خنک با آبشار، کمی پایینتر کنار رودخانه ناهار خوردیم و استراحت کردیم و بازی... بعد از استراحت و بازی بازگشت رو آغاز کردیم. در میانه ی راه چند دقیقه ای کنار رود نشستیم و به دور از هیاهوی آدمها به آوازش گوش سپردیم...
مسیر رو ادامه دادیم تا به ماشین رسیدیم و این بار رفتیم به برغان تا از اثر طبیعی ملی اش که دو درخت چنار کهنسال کنار مسجد جامعش هستند دیدن کنیم و پیوند آسمان و زمین و نظاره گر باشیم.
سرانجام حدود ساعت ۷ سفر رو به پایان بردیم، هر چند که به پایان این دفتر ولی حکایت همچنان باقی است ...