× تصاویر و سفرنامه های تور های تابستان 97

سفرنامه تور آبشار هفت خوان
مورخ 97/5/18
راهنما: شاهین جهانپور

در یکی از روزهای مرداد همسفران در جای همیشگی جمع شدن تا سفر خودمون رو به سمت آبشار هفت خان شروع کنیم و در راه با توضیحاتی درباره جاده چالوس و منطقه سپهسالار دادیم. توقف اول رستوران ساحل بود در آن جا صبحانه نوش جان کردیم وبه سمت سپهسالار روانه شدیم و رسیدیم به روستا و شروع به پیاده روی در مسیر آبشار کردیم.

در مسیر چندین بار به از عرض رودخانه رد شدیم به ناچار و در میان راه به آب بازی پرداختیم و حسابی تنی به اب زدیم و در یک مسیر فرعی به استراحت و تجدید قوا مشغول شدیم.

پس از اندکی استراحت به سمت ابشار راهی شدیم... مسیر کاملا در آب بود و با هم رود خانه نوردی کردیم که برای بعضی از دوستان تازگی داشت و در آخر به آبشار زیبای رسیدیم حقا هفت خوان برازنده اش بود پس از کلی آب بازی و عکس گرفتن و بازی و حال نوبت خداحافظی از آبشار بود وبرگشتیم و چای آتیشی دبشی نوش جان کردیم و حالا نوبت خوردن ناهار بود و بعد بازی کردیم به شادی پرداختیم وحال به سمت روستا و گذر از هفت خوان بود رسیدیم .

به ماشین و در مسیر برای خرید سوغات و عصرانه توقفی داشتیم در اتوبوس به تعریف خاطرات و با هم به خواندن آهنگ های خاطره انگیز پرداختیم و به کرج رسیدبم و قرار شد در مهر ماه با هم به کویر ورزنه سفر کنیم برای گشتن ایران نباید فرصتی را از دست داد تشکر از امیر گوهرشناش که وجودش دل گرمی برای من بود.