× تصاویر و سفرنامه تورهای اجرا شده در پاییز 91

سفرنامه تور ورده وبرغان
مورخ 91/7/4
راهنما تور: پویا ملاحسنی

با سلام به همه همسفرای عزیز البرزمن. این سه شنبه با تعدادی از همسفرهای خوب و همیشگی خودمون ساعت 8 صبح از میدان سپاه، به مقصد روستاهای برغان و ورده حرکت کردیم !67
در مسیر از برج آرامگاهی کردان و پل تاریخی بانو صحرا دیدن کردیم. :)

وارد روستای ورده شدیم و امامزاده عبدالقهار مثل همیشه پذیرای زائرین خودش بود !60

به سمت روستای برغان رفتیم و از بازارچه سنتی برغان دیدن و خرید کردیم و متاسفانه بعلت بسته بودن درب مسجد موفق به دیدن چنار کهنسال نشدیم

!14 ولی در عوض از حسینیه تاریخی و اعظم برغان بازدید کردیم که خالی از لطف هم نبود !17

ساعت 13:30 در میدون سپاه از همسفرای عزیز جدا شدیم. !27
لازم بذکر بگم که این برنامه به مناسبت روز جهانی جهانگردی تدارک دیده شده که هدفش معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی استان البرزه که بصورت نیم روزه و با هزینه های بسیار کمی برگزار شده و سعی میکنیم تا آخر مهر ماه و در ایام هفته تورهای نیم روزه با این شرایط رو برگزار کنیم
منتظر دیدن شما در برنامه های بعدی هستیم !25
Last edit: 11 سال 6 ماه قبل by yalda.