× تصاویر و سفرنامه تورهای تابستان 93

سفرنامه تور شهرستانک مورخ 93/7/11

بیشتر
9 سال 6 ماه قبل - 9 سال 6 ماه قبل #1077 توسط travelloug
سفرنامه تور شهرستانک
مورخ جمعه 93/7/11
راهنمای تور: میثم کریمی نیا

در یک صبح زیبای پاییزی به همراه همکارم مهدی و جمعی از همسفرای خوب البرزمن، رهسپار منطقه زیبای شهرستانک شدیم.

برنامه معارفه اجرا شد و قرار بر این شد به مناسبت اینکه در ماه مهر قرار داریم و مهر هم برای اکثر ما تداعی گر روزای اول مدرسه است عزیزان پس از معرفی خودشون از خاطرات روزای اول مدرسه اشون و دست گل هایی که به آب دادن بگن که خیلی ها خاطرات شیرینشون رو گفتن و البته خیلی ها هم خاطراتشون یادشون نیومد!

خوشبختانه بر خلاف پیش بینی من که به دلیل تعطیلات چند روزه منتظر یه ترافیک حسابی تو ابتدای جاده چالوس بودم، جاده خلوت بود و خیلی زود برای صرف صبحانه به رستورانی که از قبل هماهنگ شده بود رسیدیم.

پس از صرف یه صبحانه دلپذیر عازم روستای شهرستانک شدیم تا از اونجا ماراتن پیاده روی به سمت کاخ ناصرالدین شاه را آغاز کنیم.
مسیر عبور ما از میون کوچه باغای زیبای شهرستانک می گذشت. مسیر کمی طولانی بود و دو تا از دوستان تصمیم گرفتن همون اول مسیر از ما جدا بشن و تو روستا منتظرمون بمونن.







با باقی همسفرا مسیر کاخ رو در پیش گرفتیم و بعد از حدود 2 ساعت پیاده روی که البته بین راه استراحت هم داشتیم به کاخ ناصرالدین شاه رسیدیم.

زیر انداز رو پهن کردیم و مشغول روشن کردن آتیش شدیم. با یه چای آتیشی که با کمک پونه ها خوش عطر تر شده بود از دوستان پذیرایی شد و بعد از صرف ناهار و کمی استراحت عازم بازدید از کاخ شدیم.





توضیحات و بازدید ازکاخ که تموم شد مسیر برگشت رو در پیش گرفتیم و وقتی به ماشین رسیدیم و آخرین نفر هم سوار اتوبوس شد صدای رعد و برق نوید بارش باران رو داد.



مسیر برگشت رو در مسیر زیبای چالوس که بارش بارون زیباترش هم کرده بود در پیش گرفتیم. در راه با یه بستنی خوشمزه از دوستان پذیرایی شد تا شیرینی سفرشون دو چندان بشه و خستگی از تنشون در بره.

با تشکر از همه دوستانی که با انرژی و قدرت فراوان مسیر رو پیمودن و باعث ثبت خاطرات و لحظاتی خوش در این سفر شدند.
Last edit: 9 سال 6 ماه قبل by travelloug.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: عبدزاده, سمیه, اسدی

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1شهامmisha
زمان ایجاد صفحه: 0.108 ثانیه

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک