× تصاویر و سفرنامه تورهای بهار 94

سفرنامه تور روستای حسنجون طالقان مورخ 94/2/18

بیشتر
8 سال 11 ماه قبل - 8 سال 11 ماه قبل #1239 توسط travelloug
سفرنامه تور روستای حسنجون طالقان
مورخ 94/2/18
راهنما: میثم کریمی نیا


یه صبح زیبای بهاری به همراه آرمان همکارم و جمعی خوب و پرانرژی از همسفرای خوب البرزمن رهسپار منطقه طالقان و روستای زیبای حسنجون شدیم. پس از برنامه معارفه و آشنا شدن همسفرا با همدیگه توقفی برای صبحانه داشتیم و پس از صرف صبحانه خوشمزه مسیر خودمون رو به سمت روستای حسنجون ادامه دادیم.



پس از رسیدن به روستای حسنجون پیاده روی خودمون رو از میون کوچه پس کوچه های روستای حسنجون آغاز کردیم و به سمت مقصدمون حرکت کردیم، طبیعت زیبای بهاری منطقه با توجه به بارون دیشب دل انگیز تر و زیبا تر شده بود و صدای آواز پرندگانی که در فضا پیچیده بود این زیبایی رو دو چندان می کرد.






















مسیر خودمون رو از بین کوچه باغ ها و امتداد رودخانه ادامه دادیم تا به محل صرف ناهار رسیدیم. برخی از دوستان مشغول صرف ناهار شدن، برخی استراحت و برخی دیگه هم که علاقمند به هیجان بیشتر بودن همراه من تصمیم به عبور از روی رودخانه از روی تنه های درخت و پرش از روی تخته های سنگ شدن.
به کنار چشمه رفتیم و پس از نوشیدن آب گوارای چشمه و گرفتن عکس های یادگاری و کمی استراحت به محل اتراق برگشتیم و به بقیه دوستان ملحق شدیم. اونجا از دوستان با یه چای آتیشی خوشمزه که با آویشن معطر شده بود پذیرایی شد و پس از درنگی استراحت مسیر بازگشت رو در پیش گرفتیم.












در مسیر بازگشت تجربه ی سکوت دسته جمعی رو داشتیم که مورد استقبال دوستان قرار گرفت و دوباره عکس های دسته جمعی و دوباره دوستانی که از منظره های زیبای روستای حسنجون دل نمی کندن. !24
بالاخره به ماشین رسیدیم و سوار بر ماشین رهسپار خونه شدیم، تو مسیر مشغول بازی پانتومیم شدیم و در میانه مسیر با چای و بستنی از همسفرا پذیرایی شد تا به کرج رسیدیم و اینگونه سفری خاطره انگیز به پایان رسید.
چه خوب است که می‌توان در
قایقی نشست و به پشت دریاها رفت
می‌توان دیواری ساخت و
برای همیشه
پشت حرف‌های یک سطر قایم شد
می‌توان نقطه‌ای گذاشت و برگشت...
Last edit: 8 سال 11 ماه قبل by travelloug.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

  • ceasar
  • ceasar's Avatar
  • بازديد كننده
  • بازديد كننده
8 سال 11 ماه قبل #1243 توسط ceasar
مرسی همه چی عالی بود واقعا مثل همیشه

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: admin1
زمان ایجاد صفحه: 0.103 ثانیه

ارتباط با ما

    • تلفن : 34213531-026
    • موبایل : 09391725252
    • Email: info@alborzeman.ir
    • کرج، میدان سپاه ، به سمت سه راه گوهردشت ، بعد از خیابان بوستان ، ساختمان گلستان ، واحد یک