× تصاویر و سفرنامه تورهای زمستان 93

سفرنامه تور آبشار خور
مورخ 93/10/12
راهنمای تور: پویا ملاحسنی

زمستان تابستانی دست از سر ما بر نمیداره، ابر ها و برف و بارون با ما قهر کردن و ما هم برای منت کشی و آشتی راهی سرزمین و قلمرو برفی و یخ زده ی آبشار خور شدیم...

همسفر ها همه صبح به موقع کنار ماشین حاضر بودند حتی بعضی ها نیم ساعت زودتر کنار میدون سپاه منتظر بودند... البته مثل همیشه یه چند نفری هم یه تاخیر کوچیکی داشتند.

از کنار رودخانه کرج و پیچ و خم ها در حرکت بودیم تا به رستوران ساحل واریان رسیدیم و صبحانه رو نوش جان کردیم... منظره سد کرج مثل همیشه زیبا ولی به شدت هشدار آمیز بود!!!! که سال سختی از بی آبی در پیش رو خواهیم داشت.

بعد از صبحانه معارفه پر هیجان مثل همیشه برگزار شد و همه بیشتر با هم آشنا شدیم ، خیلی زود کناره های جاده سفید پوش شد و نشون داد که داریم به قلمرو سرزمین برفی نزدیکتر میشیم.

همه با عزمی جزم و لبی خندان از ماشین پیاده شدیم به سمت آبشار حرکت کردیم... کوهستان برفی و آسمون آبی و ابر های زیبا و آبی که توی جوی یخ زده بود.
چندباری توقف کردیم توی مسیر و حسابی با گلوله های برفی از خجالت هم در اومدیم.

بعد از پیچ و خم های فراوان بالاخره آبشار یخی مثل ارگ سلطنتی سرزمین یخی نمایان شد و ما هم خوشحال از به انتها رسیدن مسیر به سوی زیبای یخ زده حرکت کردیم.

برف و سرسره بازی و عکس و ناهار دسته جمعی و آتیش و چای داغ هیزمی در سرمای زیر صفر منطقه حال و هوایی داشت که فقط باید تجربه کرده باشی تا متوجهش بشی...
مسیر برگشت هم مثل رفت به بازی و شادی گذشت و یه روز دیگه در دل سرد طبیعت به گرمی گذشت.

به امید دیدار دوباره شما همسفر های با صفا.