× تصاویر و سفرنامه تورهای اجرا شده در پاییز 91

سفرنامه جنگل سی سنگان و دریاچه آویدر
تاریخ 91/7/14
راهنما:شهام نخبه زعیم و سهیل صالحی
ساعت 6 زمان حرکتمون بود که مثل همیشه میدان سپاه جمع شدیم اما با یه تاخیر حرکت کردیم که من از دوستان عذرخواهی میکنم !25
وقتی به اول جاده زیبای چالوس رسیدیم یه معرفی کوچیک داشتیم و برنامه سفر را خدمت مسافران توضیح دادیم. قرار شد بعد از صرف صبحانه همه عزیزان خودشون رو معرفی کنن و به قید قرعه یک پانتومیم هم برای دیگر دوستان اجرا کنن. البته اینم بگم که موضوع پانتومیم رو همه با هم نوشتیم و در کیسه قرعه کشی انداختیم.
حدود ساعت 7:20 به رستوران ساحل واریان رسیدیم . جاتون خالی صبحانه هم نیمرو بود هم کره مربا و پنیر که هر کدوم یه صبحانه کامل به حساب می آمد.
قرار بود مهدی لیست اسامی و برای من بیاره که از این فرصت استفاده کردم و کلی عکس گرفتم تا آقا مهدی رسید. بعد از صرف صبحانه و سرحال شدن مسافران نوبت به مراسم معارفه رسید. که خیلی هم مورد استقبال دوستامون قرار گرفت هم پانتومیم بازی کردیم و هم بعضی از دوستامون شیرین کاری های دیگری داشتن !22 که برامون به اجرا گذاشتند.
وقتی به اول چالوس کمربندی نوشهر رسیدیم سهیل رو سوار کردیم بعد از حدود 20 دقیقه رانندگی به ساحل زیبای سی سنگان رسیدیم . اونجا بعضی از دوستامون زیر انداز انداختن و کنار ساحل هم استراحت کردن و هم سیاحت

بقیه بچه ها رفتن و کنار ساحل قدم زدن تا ساعت 1:30 که قرار بود مقابل رستوران همگی جمع بشیم. وقتی همه دوستامون اومدن رفتیم رستوران برای صرف نهار جاتون خالی !54

بعد از صرف نهار راهی دریاچه آویدر شدیم وقتی که منظره بسیار زیبای دریاچه رو دیدیم همگی متحیر شدیم حتی برخی از همسفرانمون می گفتند که ما زیاد شمال اومدیم ولی نمی دونستیم یه همچین جایی هم هست ! !59

اونجا یه استراحت کوتاه داشتیم و کلی عکس یادگاری گرفتیم

و همینطور یه چای خوبم خوردیم !32 که فلاکسمون هم خراب بود وخودش داستانی شده بود .... یه خورده ام دست سهیل سوخت !4
در حدود 1 ساعت اونجا بودیم و بعد از اون قرار شد کمی پیاده روی کنیم و وارد جنگل بشیم

واقعا منظره بسیار بسیار زیبایی بود که چشم هر بیننده ای رو به خودش جلب میکرد . اونجا سهیل کلی واسمون آواز خوند و دور همی لذت بردیم.
بعد از برگشتمون از جنگل ساعت 6 شده بود که راهی کرج شدیم . وقتی به اول چالوس رسیدیم خیلی ترافیک بود که سریع بر طرف شد البته جاده خیلی شلوغ بود و هر از گاهی هم باز ترافیک میشد در نهایت طبق زمانبندی ساعت 12 شب رسیدیم کرج.
امیدوارم به همگی دوستان خوش گذشته باشه
به امید دیدار مجدد شما خوبان ..... !46

Last edit: 11 سال 6 ماه قبل by yalda.

• بازديد كننده
11 سال 6 ماه قبل - 11 سال 6 ماه قبل #182 توسط سید اسماعیل ( شاه داماد ) !!!!!!
Replied by سید اسماعیل ( شاه داماد ) !!!!!! on topic سفرنامه تور سیسنگان مورخ 1391/7/14
سلام به همه ی دوستانی که توو این سفر همراه ما بودن و الآن هم دلم براشون تنگ شده
و همه ی خوانندگانی که میخوان مثل من و همسرم یه تجربه ی تازه و یه مسافرت ویژه رو با البرز من تجربه کنن :

خیلی خوب بود . خیلی خوش گذشت . مخصوصا این که چون من و همسرم ماه عسل اومده بودیم با البرز من !32 ،

دوستان خیلی به ما لطف داشتن و ما رو شاداماد یا ماه داماد و عروس خانم البرز من لقب دادن
و میتونم بگم که همه و همه واسه خوشحال کردن ما عروس داماد هر کاری کردن !67 !65 . دست همشون درد نکنه !25 .

به همه توصیه میکنم که حتما سفر با البرز من رو تجربه کنن .
من 26 سال کل ایران رو سفر کردم با قطار و هواپیما و ماشین شخصی و خانوادگی ولی این سفر و این جمع شاد یه چیزه دیگه بود.

در آخر باید بگم که اینقدر به من خوش گذشته که من حتما بارها وبارها ادامه خواهم داد سفر با البرز من رو اگر عمری باقی باشه .

به اطلاع همه دوستان میرسانم که سعی دارم که حتما تور کاشان رو 28 مهر بیام . از همتون هم درخواست دارم اگه میشه بیاید و دوباره خاطراتمون زنده شه. !35 !46
Last edit: 11 سال 6 ماه قبل by yalda.

• محسن
  • محسن's Avatar
11 سال 6 ماه قبل #190 توسط محسن
واقعا که این سفر یکی ازسفرهای آرامش بخش و باحال بود! :)
از همه دوستان تشکر میکنم که باعث به وجود اومدن این سفر زیبا وبه یاد موندنی شدن !24
و در آخر باید به شاه داماد و عروس خانم بگم مبارکه بزن دست قشنگرووووووووووووووووووووووووووووو !23 !22 !23
!25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25 !25
راستی شاه داماد منم کاشان رو هستم !28 !17 !28

• بازديد كننده
11 سال 6 ماه قبل #199 توسط سید اسماعیل ( شاه داماد ) !!!!!!
سلام
محسن جان تشکر بابت اینهمه ابراز احساسات و لطفی که به ما داری
من خیلی دوس داشتم که کاشان رو بیام اما تا خود 5 شنبه هرچی با البرز من تماس گرفتم گفتن 10 نفر بیشتر ثبت نام نکردن و احتمالا تشکیل نشه
وگرنه ما بد قول نیستیما دااااااااش

11 سال 6 ماه قبل #211 توسط محسن
سلام شاه داماد
خواهش میکنم !12

نه اتفاقا برنامه کاشان برگزار شد به همه هم کلی خوش گذشته، برنامه به این خوبی رو از دست دادین حسابی !37

ما که برنامه کویر انارک رو صد در صد هستیم !17
برنامه های کویری به خصوص انارک رو نباید از دست داد، یه جای دنج و بی نظیر !40
به شما هم پیشنهاد میکنم انارک رو بیاید بریم !29
خیلی خوش میگذره !67

• بازديد كننده
11 سال 5 ماه قبل #250 توسط سید اسماعیل ( شاه داماد ) !!!!!!